Смілянська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 10

Смілянської міської ради Черкаської області

2019 – 2020 н.р.

ТЕМАТИКА ЗАГАЛЬНОШКІЛЬНИХ

БАТЬКІВСЬКИХЗБОРІВ

17.10.2019 Жовтень

  1. Акція «Життєвий простір без насильства»

Береговенко В.В.

  1. Співробітництво батьків і педагогічного колективу по створенню здоров’язберігаючого середовища в школі

Крутько М.Г.

  1. Відповідальність батьків щодо забезпечення безпеки життєдіяльності дітей.

Бондаренко Т.В.

  1. Організаційні питання

Бондаренко Т.В.

19.03.2020 Квітень

  1. Підготовка дітей до сімейного життя

Практичний психолог

  1. Воля та шляхи формування її в учнів

Радіонова О.О.

  1. Роль родини в розвитку моральних якостей дітей

Бондаренко О.Л.

  1. Організаційні питання

Бондаренко Т.В.

2019 – 2020 н.р.

ТЕМАТИКА ЗАСІДАНЬ

ЗАГАЛЬНОШКІЛЬНОГОБАТЬКІВСЬКОГОКОМІТЕТУ

25.09.2019

  1. Вивчення нормативних документів, що стосуються роботи школи

Бондаренко Т.В., директор школи

  1. Обговорення плану роботи з батьками на 2019-2020 н.р.

Бондаренко Т.В., директор школи

  1. Питання зміцнення матеріальної бази закладу.

Бондаренко Т.В., директор школи

.12.2019

  1. Про підсумки І семестру та зміни в плані роботи школи у ІІ семестрі.

Радіонова О.О., заст. директора школи з НВР

  1. Про дотримання Статуту школи учнями.

Крутько М.Г., заст. директора школи з НВР

  1. Про використання позабюджетних і бюджетних коштів за І семестр.

Бондаренко Т.В., директор школи

20.02.2020

  1. Про участь батьків у формуванні моральних якостей учнів та співпрацю педагогів і батьків.

Береговенко В.В., заст. директора школи з ВР

  1. Про роботу школи з профілактики правопорушень і боулінгу.

Практичний психолог

  1. Про результати медичного огляду учнів. Стан здоров’я підлітків та шляхи його покращення.

Шкільна медсестра

  1. Про харчування учнів.

Крутько М.Г., заст. директора школи з НВР

23.04.2020

  1. Про закінчення навчального року, проведення ДПА і ЗНО.

Бондаренко Т.В., директор школи

  1. Організація відпочинку і оздоровлення учнів влітку 2020.

Бондаренко О.Л., соціальний педагог

  1. Підведення підсумків роботи батьківського комітету за 2019/2020 н.р. та планування роботи на 2020-2021 н.р.

ської міської ради Черкаської області

2019 – 2020 н.р.

ТЕМАТИКА

КЛАСНИХ БАТЬКІВСЬКИХ ЗБОРІВ

05.09.2019

1 кл. Шестирічна дитина. Яка вона (консультація вчителя, психолога).

2 кл. Психологічні аспекти виховання і заохочення до навчання дітей молодшого шкільного віку.

3 кл. Умови успішного виховання в сім’ї: єдність вимог дорослих до дітей, атмосфера злагоди і довіри.

4 кл. Спільна діяльність батьків і дітей як спосіб формування морально-етичних цінностей молодших школярів.

5 кл. Психолого-педагогічні особливості виховання молодших підлітків.

6 кл. Сфери і специфіка спілкування підлітків.

7 кл. Старший підлітковий вік і його особливості.

8 кл. Виховання характеру і формування моральних якостей особистості.

9 кл. Роль сім’ї у визначення життєвого шляху старшокласників.

10 кл. Взаєморозуміння і взаємоповага. Як уникати конфліктів з власними дітьми?

11 кл. Виховний потенціал сім’ї.

17.10.2019

1 кл. Як допомогти дитині у навчанні.

2 кл. Щоб не згасло родинне вогнище.

3 кл. Виховання самостійності, відповідальності.

4 кл. Гра в житті дитини. Світ сімейних захоплень.

5 кл. Розвиток творчих здібностей дитини у процесі спільної діяльності.

6 кл. Патріотичне виховання дитини в сім’ї, зв’язок поколінь.

7 кл. Педагогіка почуттів і культура їх вираження. Формування культури поведінки дітей.

8 кл. Профорієнтація і до профільна підготовка старших підлітків. Шляхи самовизначення і вибору професії.

9 кл. Про шкідливі звички і роль батьків в подальшому розвитку стійкої потреби дітей щодо здорового способу життя.

10 кл. Сім’я. Етика сімейних стосунків. Педагогіка В.Сухомлинського, М.Стельмаховича у вихованні родинних позицій.

11 кл. Виховання відповідальності у старшокласників.

19.12.2019

1 кл. Народна педагогіка, народна казка у формуванні морально-етичних цінностей у дітей.

2 кл. Українські народні традиції в сімейному вихованні. Ознайомлення дітей з родиною та родоводом.

3 кл. Народні морально-етичні цінності та їх врахування в сучасному сімейному вихованні.

4 кл. Родинне свято «Сім’я – ключ до щастя».

5 кл. Союз сім’ї та школи.

6 кл. Формування здорового способу життя молодших підлітків.

7 кл. Духовний світ особистості «Морально-етичні цінності особистості та їх врахування в сучасному сімейному вихованні»

8 кл. Щаслива сім’я. яка вона? (Збори-диспут)

9 кл. Проблеми виховання юнаків і дівчат. Педагогіка почуттів, етика сімейних стосунків.

10 кл. Роль батька у вихованні дитини.

11 кл. Сім’я, освіта, вибір життєвого шляху. ДПА і ЗНО.

19.03.2020

1 кл. Консультація. Коли і як розвиваються здібності дитини.

2 кл. Як правильно організувати відпочинок та вільний час дитини? Діалог.

3 кл. Консультація. Вплив техногенного розвитку суспільства на свыдомысть дитини.

4 кл. Здоровий спосіб життя. Обмін досвідом. Обговорення педагогічних ситуацій: культура поведінки учня.

5 кл. Культура поведінки. Як її виховати. Формування і розвиток читацьких інтересів.

6 кл. Культура поведінки. Як її виховати. Розвиток інтересів, нахилів, обдарувань дітей в сім’ї.

7 кл. Батьки в боротьбі з наркоманією, токсикоманією, боулінгом. Створення умов для розвитку здібностей у підлітків.

8 кл. Художньо-естетичний розвиток школярів. Організація дозвілля.

9 кл. Психологія юнацтва. Правове виховання старшокласників.

10 кл. духовний світ старшокласників та його протиріччя. Батьки в боротьбі з наркоманією, токсикоманією, боулінгом.

11 кл. Значення вибору в житті людини. Круглий стіл.

14.05.2020

1 кл. Проблеми спілкування батьків і дітей. Педагогічний такт. Діалог. Підсумки НУШ. Літній відпочинок.

2 кл. Значення свідомої дисципліни для формування особистості учня. Бесіда. Підсумки НУШ. Відпочинок має бути корисним.

3 кл. Екологічне виховання дітей в сім’ї. Обмін досвідом. Підсумки навчального року. Вільний час і організація відпочинку на канікулах.

4 кл. Свято «Моя сім’я – моя радість». Підсумки навчання у початковій школі.

5 кл. Культурні цінності родини і їхнє значення для дитини. Підсумки навчального року. Літній відпочинок.

6 кл. Роль родини в розвитку моральних якостей. Підсумки навчального року. Літній відпочинок.

7 кл. Воля і шляхи формування в учнів. Підсумки навчального року. Літній відпочинок.

8 кл. Формування працездатності і трудових навичок. Підсумки навчального року. Літній відпочинок.

9 кл. Підготовка до ДПА. Підсумки навчального року. Працевлаштування.

10 кл. Особливості фізичного виховання 10-класників. Підсумки навчального року. Літній відпочинок.

11 кл. Підсумкові батьківські збори.

/Files/images/1.jpg

undefined

10 заповідей батьківства

Правил про те, як виховувати дитину, придатних на всі випадки життя, не існує. Усі діти різні. Кожна дитина унікальна, унікальні і наші з нею стосунки. Але є речі, які протипоказані при спілкуванні з будь-якою дитиною без винятку. Мова йде про те, чого батькам робити не можна.

Якщо ми хочемо виховати людину, якій притаманна самодисципліна, нам треба в першу чергу розвивати її самосвідомість, прагнути до того, щоб у дитини сформувався позитивний образ самої себе, і уникати всього, що руйнує цей позитивний образ.

Що гріха таїти, навіть самі терплячі батьки час від часу в "засмучених почуттях" все ж користуються недозволеними заходами, але нерідко до них вдаються просто через незнання.

Не принижуй дитину!

Ми іноді запросто можемо сказати дитині: "А краще ти нічого не міг придумати? У тебе взагалі голова на плечах є?" і так далі. Всякий раз, коли ми вимовляємо що-небудь подібне, ми руйнуємо позитивний образ сина чи дочки.

Не погрожуй!

"Якщо ти ще раз зробиш - ти у мене отримаєш!", "Якщо ти ще раз стукнеш братика, я тебе. . . " Кожен раз, коли ми так говоримо, ми вчимо дитину боятися і ненавидіти нас. Загрози зовсім марні - вони не покращують поведінки.

Не вимагали обіцянок!

Добре знайоме: дитина завинила, а мама їй каже: "Пообіцяй, що більше ніколи-ніколи так робити не будеш" - і отримує, звичайно, обіцянку. А через півгодини дитина повторює свою витівку. Мама ображена і засмучена: "Ти ж обіцяв!" Вона просто не знає, що обіцянка нічого не означає для маленької дитини. Дитина живе тільки в сьогоденні. Якщо вона чутлива і совісна, то вимагання обіцянок буде розвивати в неї почуття провини, якщо ж дитина не чутлива, це тільки навчить її цинізму: слово - це одне, а справа - зовсім інше.

Уникайте гіперопіки!

Зайва опіка привчає дитину до думки, що сама вона нічого робити не може. Багато батьків недооцінюють можливостей дітей щонебудь робити самостійно. Прийміть як девіз: "Ніколи не роби за дитину те, що вона може зробити сама".

Не вимагай негайної покори!

Уявіть, що чоловік говорить вам: "Олена, кинь все і цю ж хвилину приготуй мені кави". Як вам це сподобається? Точно так само вашій дитині не подобається, коли від неї вимагають, щоб вана негайно залишила своє заняття, краще попередити її заздалегідь: "Хвилин через десять будемо обідати", тоді ми цілком можемо дозволити їй побурчати трохи: "Ой, мам! Я ще пограю". Сліпе беззастережне підпорядкування характерно для маріонетки, але воно не сприяє формуванню незалежної, самостійної людини.

Не потурай дитині!

Мова про вседозволеність. Діти відразу відчують, що батьки бояться бути твердими, коли вони переступають межі дозволеного, бояться сказати їм "ні". Це вселяє в них впевненість, що всі правила гумові - варто трішки натиснути, і вони розтягнуться. Таке може спрацьовувати в рамках сім'ї, але за її межами дитину чекають гіркі розчарування. Потурати дитині - означає, позбавляти її можливості вирости пристосованою до життя людиною.

Будь послідовним!

У суботу у мами гарний настрій і вона дозволяє синові порушувати всі правила (або якісь з них). У понеділок, коли він робить те ж саме, вона "навалюється на нього, як тонна цегли". Уявіть себе на місці своєї дитини. Як би ви навчилися водити машину, якби в понеділок вівторок і четвер червоне світло означало "стоп", а в середу і суботу - "можна продовжувати рух"? Дітям необхідна послідовність у вимогах. Вони повинні знати, чого від них чекають. Безладність у дозволах і заборонах цьому не сприяє.

Не вимагай того, що не відповідає віку дитини!

Якщо ви чекаєте від свого дворічного малюка, щоб він слухався, як п'ятирічний, то цим ви провокуєте у нього неприязнь до вас. Ви вимагаєте від нього зрілості поведінки, на яку він ще не здатний - це погано позначається на розвитку його самосвідомості.

Не моралізуй і не говори дуже багато!

Кожного дня тисячі слів осуду вихлюпуються на наших дітей. Якщо всі їх записати на магнітофон і прокрутити мамам, вони будуть вражені. Чого тільки вони не говорять своїм дітям! Загрози, насмішки, бурчання, цілі лекції про мораль. . . Під впливом словесного потоку дитина "відключається". Це для неї єдиний спосіб захисту і вона швидко його освоює. А оскільки відключитися повністю вона не може, то відчуває почуття провини, а це розвиває негативну самооцінку. Всі "моралі" зрештою для дитини зводяться до таких схем: "Те, що ти зробив, - це погано. Ти поганий, тому що це зробив. Як ти міг так вчинити після всього хорошого, що мама зробила для тебе?"

Не лишай дитину права залишатися дитиною!

Уявіть собі, що ви - педагогічний геній і виховали зразкову дитину: тиху, завжди поважаючу дорослих, яка ніколи не бунтує і не виходить з-під контролю, робить все, що дорослі від неї хочуть. У неї немає негативних почуттів до чого-небудь і до кого-небудь, вона совісна і акуратна, ніколи нікого не обманює. Але, може бути, тоді ми маємо справу з маленьким дорослим? Психологи вважають, що "зразкова" дитина - не щаслива дитина. Це дитина під маскою. Вона сховала своє "я" під оболонку, а всередині у неї дуже серйозні емоційні проблеми.

Виховуючи дітей, розвиваючи їх самодисципліну, давайте не забувати, що вони все-таки діти. Давайте залишимо за ними це право!

1. Не чекай, що твоя дитина буде такою, як ти. Або - як ти хочеш. Допоможи їй стати не тобою, а собою.

2. Не зганяй на дитині свої образи; що посієш, те й зійде.

3. Не вимагай від дитини плати за все, що ти для неї робиш: ти дав їй життя - як вона може тебе віддячити? Вона дасть життя іншому: це незворотний закон подяки.

5. Не стався до її проблем звисока.

6. Не принижуй!

7. Не муч себе, якщо не можеш чогось зробити для своєї дитини, муч, якщо можеш і не робиш.

8. Пам'ятай: для дитини зроблено недостатньо, якщо не зроблено все.

9. Умій любити чужу дитину. Не роби чужій дитині те, що не хотів би, щоб інші зробили твоїй.

10. Люби свою дитину будь-якою: неталановитою, дорослою; спілкуючись з нею, радій, бо дитина - це свято, яке поки що з тобою.

Кол-во просмотров: 0

Комментарии