ТЕМАТИКА

КЛАСНИХ БАТЬКІВСЬКИХ ЗБОРІВ на 2018-2019 н.р.

06.09.2018

1 кл. Як підготувати дитину до школи. Тестування. Режим дня першокласника. Консультація для батьків: вчити дитину вчитися. Анкетування.

2 кл. Ознайомлення батьків зі змістом та організацією навчально-виховного процесу у 2-му класі. Анкетування. Допомога може бути різною.

3 кл. Зміст і організація навчально-виховного процесу у 3-у класі. Анкетування. Важливість виконання домашніх завдань. Консультація.

4 кл. Зміст і організація навчально-виховного процесу у 4-у класі. Анкетування. Як сформувати у дитини навички ненасильницького спілкування. Консультація.

5 кл. Особливості освітнього процесу (в зв’язку з переходом на предметну систему)

6 кл. Вікові психолого-фізіологічні особливості дітей середнього шкільного віку.

7 кл. Особливості освітнього процесу. В сім’ї росте донька. В сім’ї росте син.

8 кл. Особливості освітнього процесу. Духовний світ підлітка.

9 кл. Особливості навчального року. Анатомо-фізіологічні та індивідуальні особливості юнаків і дівчат.

10 кл. Особливості освітнього процесу. Нові навчальні програми. Психологія юнацтва.

11 кл. Особливості навчального року. Формування у юнацтва розумних потреб, ціннісних орієнтацій.

25.10.2018

1 кл. Фізичні та психологічні особливості учнів 1-го класу. Збори-лекція. Консультація для батьків: вчити дитину вчитися. Тестування.

2 кл. Наші помилки у вихованні дітей. Обговорення педагогічних ситуацій. Консультація: телевізор і комп’ютер в житті учня. Як не зашкодити здоров’ю?

3 кл. Про мову, слово, культуру спілкування. Обговорення педагогічних ситуацій. Круглий стіл: Проблеми статевого виховання дітей. Тестування.

4 кл. Готуємося до ДПА. Педагогічна консультація. Формування в учнів компетентностей. Консультація.

5 кл. Роль сім’ї у формуванні самосвідомості дітей. Духовний світ підлітка.

6 кл. Духовний світ підлітка. Формування і розвиток читацьких інтересів.

7 кл. Характеристика вікових психолого-фізіологічних особливостей підлітків. Права і обов’язки дітей.

8 кл. Характеристика вікових психолого-фізіологічних особливостей підлітків. Духовний світ підлітка.

9 кл. Спільна робота школи і сім’ї по формуванню у старшокласників якостей сім’янина. Духовний світ старшокласників та його протиріччя.

10 кл. Проблема профорієнтації: як виховувати інтерес до тієї чи іншої професії. Правове виховання старшокласників.

11 кл. Методи виховання старшокласників у сім’ї. про підготовку до ДПА і ЗНО.

20.12.2018

1 кл. Консультація. Коли і як розвиваються здібності дитини. Тестування. Значення гри в житті учня. В які ігри грають наші діти?

2 кл. Як правильно організувати відпочинок та вільний час дитини? Діалог.

3 кл. Консультація: Вплив техногенного розвитку суспільства на свідомість дитини.

4 кл. Здоровий спосіб життя. Обмін досвідом. Обговорення педагогічних ситуацій: культура поведінки учня.

5 кл. Культура поведінки. Як її виховати. Формування і розвиток читацьких інтересів.

6 кл. Культура поведінки. Як її виховати. Розвиток інтересів, нахилів, обдарувань дітей в сім’ї.

7 кл. Батьки в боротьбі з наркоманією і токсикоманією. Створення умов для розвитку здібностей у підлітків.

8 кл. Художньо-естетичний розвиток школярів. Організація дозвілля.

9 кл. Психологія юнацтва. Правове виховання старшокласників.

10 кл. Духовний світ старшокласників та його протиріччя. Батьки в боротьбі з наркоманією та токсикоманією.

11 кл. Організація змістовного дозвілля юнаків і дівчат. Роль сім’ї у формуванні екологічної культури юнацтва, гармонії їх стосунків з природою.

21.03.2019

1 кл. Роль батьківського авторитету у вихованні дитини. Обговорення педагогічних ситуацій. Тестування. Психологічний тренінг: Як допомогти дитині впоратися з емоціями.

2 кл. Трудове виховання дітей у сім’ї. Обговорення педагогічних ситуацій. Анкетування. Доброта та чуйність як аспекти виховання дитини. Бесіда. Виставка літератури.

3 кл. Лекція Дитяча агресія – причина, прояви. Способи подолання. Тестування. Тато, мама і я – спортивна сім’я. сімейне свято.

4 кл. Виховання чуйності і доброти. Толерантність. Виховання асертивності. Обговорення педагогічних ситуацій. Анкетування. Круглий стіл: Незабаром ДПА. Спільне заняття батьків та учнів.

5 кл. Пам’ятки та поради батькам лікаря, психолога з окремих питань сімейного виховання. Співпраця класного керівника і батьків по морально-етичному вихованню дітей.

6 кл. Фізичний розвиток школяра і шляхи його вдосконалювання. Виступ вчителів фізкультури. Результативність шкільного уроку. Від чого вона залежить?

7 кл. Статеві відмінності і статеве дозрівання. Проблеми вирішення. Роль родини в розвитку працездатності учнів.

8 кл. Здібності і роль сім’ї в їх розвитку. Воля і шляхи формування в учнів.

9 кл. Допомога родини у правильній професійній орієнтації дитини. Важка дитина. Яка вона?

10 кл. Виховання відповідальності в дорослих дітей. Режим дня, його значення.

11 кл. Значення вибору в житті людини. Круглий стіл.

16.05.2019

1 кл. Проблеми спілкування батьків і дітей. Педагогічний такт. Діалог. Підсумки навчального року. Літній відпочинок.

2 кл. Значення свідомої дисциплін для формування особистості учня. Бесіда. Підсумки навчального року. Відпочинок має бути корисним.

3 кл. Екологічне виховання дітей в сім’ї. Обмін досвідом. Підсумки навчального року. Проблеми вільного часу і організація відпочинку на канікулах.

4 кл. свято «Моя сім’я – моя радість». Підсумки навчання у початковій школі. Випускний бал.

5 кл. Культурні цінності родини і їхнє значення для дитини. Підсумки навчального року. Літній відпочинок.

6 кл. Роль родини в розвитку моральних якостей. Підсумки навчального року. Літній відпочинок.

7 кл. Воля і шляхи формування в учнів. Підсумки навчального року. Літній відпочинок.

8 кл. Формування працездатності і трудових навичок. Підсумки навчального року. Літній відпочинок.

9 кл. Підготовка до ДПА. Підсумки навчального року. Працевлаштування.

10 кл. Особливості фізичного виховання 10-класників. Підсумки навчального року. Літній відпочинок.

11 кл. підсумкові батьківські збори.

ТЕМАТИКА ЗАСІДАНЬ

ЗАГАЛЬНОШКІЛЬНОГО БАТЬКІВСЬКОГО КОМІТЕТУ на 2018-2019 н.р.

27.09.2018

1. Затвердження плану роботи батьківського комітету, основні завдання роботи з батьками на 2018-2019 н.р.

Директор школи

2. Розподіл обов’язків між членами батьківського комітету.

Голова ради

3. Про готовність закладу до початку навчального року.

Директор школи

29.11.2018

1. Про надання допомоги дітям пільгових категорій

Соціальний педагог

2. Святкування новорічних та Різдвяних свят. Робота закладу на зимових канікулах.

Заст. директора школи з ВР

3. Про підсумки участі учнів школи у міських олімпіадах.

Заст. директора школи з НВР

28.02.2019

1. Про результати роботи закладу за І семестр.

Заст. директора школи з НВР

2. Про заходи щодо зміцнення матеріально-технічної та навчально-методичної бази школи.

Директор школи

3. Про роботу закладу в осінньо-зимовий період.

Заст. директора школи з АГР

25.04.2019

1. Про затвердження заходів щодо підготовки до нового навчального року

Директор школи

2. Про запобігання дитячій бездоглядності на період літніх канікул

Заст. директора школи з ВР

3. Звіт про використання коштів Благодійного фонду.

Головний бухгалтер

ТЕМАТИКА ЗАГАЛЬНОШКІЛЬНИХ БАТЬКІВСЬКИХ КОНФЕРЕНЦІЙ на 2018- 2019 н.р.

18.10.2018

ТЕМА: Взаємодія школи і сім’ї у вихованні особистості.

Питання для обговорення

1. Про адміністративну відповідальність батьків за виховання дітей. Статичні дані про злочинність підлітків.

Береговенко В.В.

2. Батькам про права і обов’язки дітей.

Крутько М.Г.

3. Співпраця батьків і школи як необхідна умова розвитку дитини.

Суходольська Л.Ф.

4. Про стан відвідування учнями школи та робота по попередженню правопорушень серед неповнолітніх.

Береговенко В.В.

5. Про зайнятість учнів у гуртках, секціях тощо.

Ткаченко Ю.В.

21.02.2019

ТЕМА: Як виховати дитину фізично здоровою

Питання для обговорення

1. Фізіологічні проблеми дітей молодшого та старшого шкільного віку.

Шк. лікар

2. Ознайомлення батьків з результатами анкетування учнів на тему «Спорт у моєму житті». Обговорення результатів анкетування

Здоренко Ю.В.

3. Фізичний розвиток та виховання школярів на уроках фізкультури.

Сіренко В.М.

4. Про результати медичного огляду учнів

Шк. лікар

5. Про організацію роботи закладу з попередження дитячого травматизму, виконання норм і правил ТБ, пожежної безпеки, дорожнього руху, санітарії та гігієни.

Радіонова О.О.

/Files/images/1.jpg

undefined

10 заповідей батьківства

Правил про те, як виховувати дитину, придатних на всі випадки життя, не існує. Усі діти різні. Кожна дитина унікальна, унікальні і наші з нею стосунки. Але є речі, які протипоказані при спілкуванні з будь-якою дитиною без винятку. Мова йде про те, чого батькам робити не можна.

Якщо ми хочемо виховати людину, якій притаманна самодисципліна, нам треба в першу чергу розвивати її самосвідомість, прагнути до того, щоб у дитини сформувався позитивний образ самої себе, і уникати всього, що руйнує цей позитивний образ.

Що гріха таїти, навіть самі терплячі батьки час від часу в "засмучених почуттях" все ж користуються недозволеними заходами, але нерідко до них вдаються просто через незнання.

Не принижуй дитину!

Ми іноді запросто можемо сказати дитині: "А краще ти нічого не міг придумати? У тебе взагалі голова на плечах є?" і так далі. Всякий раз, коли ми вимовляємо що-небудь подібне, ми руйнуємо позитивний образ сина чи дочки.

Не погрожуй!

"Якщо ти ще раз зробиш - ти у мене отримаєш!", "Якщо ти ще раз стукнеш братика, я тебе. . . " Кожен раз, коли ми так говоримо, ми вчимо дитину боятися і ненавидіти нас. Загрози зовсім марні - вони не покращують поведінки.

Не вимагали обіцянок!

Добре знайоме: дитина завинила, а мама їй каже: "Пообіцяй, що більше ніколи-ніколи так робити не будеш" - і отримує, звичайно, обіцянку. А через півгодини дитина повторює свою витівку. Мама ображена і засмучена: "Ти ж обіцяв!" Вона просто не знає, що обіцянка нічого не означає для маленької дитини. Дитина живе тільки в сьогоденні. Якщо вона чутлива і совісна, то вимагання обіцянок буде розвивати в неї почуття провини, якщо ж дитина не чутлива, це тільки навчить її цинізму: слово - це одне, а справа - зовсім інше.

Уникайте гіперопіки!

Зайва опіка привчає дитину до думки, що сама вона нічого робити не може. Багато батьків недооцінюють можливостей дітей щонебудь робити самостійно. Прийміть як девіз: "Ніколи не роби за дитину те, що вона може зробити сама".

Не вимагай негайної покори!

Уявіть, що чоловік говорить вам: "Олена, кинь все і цю ж хвилину приготуй мені кави". Як вам це сподобається? Точно так само вашій дитині не подобається, коли від неї вимагають, щоб вана негайно залишила своє заняття, краще попередити її заздалегідь: "Хвилин через десять будемо обідати", тоді ми цілком можемо дозволити їй побурчати трохи: "Ой, мам! Я ще пограю". Сліпе беззастережне підпорядкування характерно для маріонетки, але воно не сприяє формуванню незалежної, самостійної людини.

Не потурай дитині!

Мова про вседозволеність. Діти відразу відчують, що батьки бояться бути твердими, коли вони переступають межі дозволеного, бояться сказати їм "ні". Це вселяє в них впевненість, що всі правила гумові - варто трішки натиснути, і вони розтягнуться. Таке може спрацьовувати в рамках сім'ї, але за її межами дитину чекають гіркі розчарування. Потурати дитині - означає, позбавляти її можливості вирости пристосованою до життя людиною.

Будь послідовним!

У суботу у мами гарний настрій і вона дозволяє синові порушувати всі правила (або якісь з них). У понеділок, коли він робить те ж саме, вона "навалюється на нього, як тонна цегли". Уявіть себе на місці своєї дитини. Як би ви навчилися водити машину, якби в понеділок вівторок і четвер червоне світло означало "стоп", а в середу і суботу - "можна продовжувати рух"? Дітям необхідна послідовність у вимогах. Вони повинні знати, чого від них чекають. Безладність у дозволах і заборонах цьому не сприяє.

Не вимагай того, що не відповідає віку дитини!

Якщо ви чекаєте від свого дворічного малюка, щоб він слухався, як п'ятирічний, то цим ви провокуєте у нього неприязнь до вас. Ви вимагаєте від нього зрілості поведінки, на яку він ще не здатний - це погано позначається на розвитку його самосвідомості.

Не моралізуй і не говори дуже багато!

Кожного дня тисячі слів осуду вихлюпуються на наших дітей. Якщо всі їх записати на магнітофон і прокрутити мамам, вони будуть вражені. Чого тільки вони не говорять своїм дітям! Загрози, насмішки, бурчання, цілі лекції про мораль. . . Під впливом словесного потоку дитина "відключається". Це для неї єдиний спосіб захисту і вона швидко його освоює. А оскільки відключитися повністю вона не може, то відчуває почуття провини, а це розвиває негативну самооцінку. Всі "моралі" зрештою для дитини зводяться до таких схем: "Те, що ти зробив, - це погано. Ти поганий, тому що це зробив. Як ти міг так вчинити після всього хорошого, що мама зробила для тебе?"

Не лишай дитину права залишатися дитиною!

Уявіть собі, що ви - педагогічний геній і виховали зразкову дитину: тиху, завжди поважаючу дорослих, яка ніколи не бунтує і не виходить з-під контролю, робить все, що дорослі від неї хочуть. У неї немає негативних почуттів до чого-небудь і до кого-небудь, вона совісна і акуратна, ніколи нікого не обманює. Але, може бути, тоді ми маємо справу з маленьким дорослим? Психологи вважають, що "зразкова" дитина - не щаслива дитина. Це дитина під маскою. Вона сховала своє "я" під оболонку, а всередині у неї дуже серйозні емоційні проблеми.

Виховуючи дітей, розвиваючи їх самодисципліну, давайте не забувати, що вони все-таки діти. Давайте залишимо за ними це право!

1. Не чекай, що твоя дитина буде такою, як ти. Або - як ти хочеш. Допоможи їй стати не тобою, а собою.

2. Не зганяй на дитині свої образи; що посієш, те й зійде.

3. Не вимагай від дитини плати за все, що ти для неї робиш: ти дав їй життя - як вона може тебе віддячити? Вона дасть життя іншому: це незворотний закон подяки.

5. Не стався до її проблем звисока.

6. Не принижуй!

7. Не муч себе, якщо не можеш чогось зробити для своєї дитини, муч, якщо можеш і не робиш.

8. Пам'ятай: для дитини зроблено недостатньо, якщо не зроблено все.

9. Умій любити чужу дитину. Не роби чужій дитині те, що не хотів би, щоб інші зробили твоїй.

10. Люби свою дитину будь-якою: неталановитою, дорослою; спілкуючись з нею, радій, бо дитина - це свято, яке поки що з тобою.

Кол-во просмотров: 0

Комментарии