• Вы находитесь здесь:

  • Главная
  • Що?Де?Коли?
  • Аналітична довідка за результатом профорієнтаційного тесту Е.Клімова

Аналітична довідка за результатом профорієнтаційного тесту Е.Клімова

2020-05-19


за результатом профорієнтаційного тесту Е.КлімоваАналітична довідка

Згідно з річним планом з учнями 9-11 класів у школі проведено профорієнтаційну роботу, в тому числі і тестування на схильність до певного виду професійної діяльності. У тестуванні взяли участь 77 учнів. За результатами тестування маємо наступні висновки:

Тип «Людина-природа» - це професії, праця в яких спрямована на рослинні, тваринні організми та мікроорганізми. Але це не означає, що спеціалісти цього типу професій не пов’язані з технікою, для них вона виступає засобом, а не основним предметом праці: мікробіолог, ветеринарний фельдшер, тракторист-механізатор, оператор інкубатора на птахофабриці, технік лісогосподарства, садівник, агроном, зоотехнік, лаборант-мікробіолог, ветеринарний лікар, лісник, біолог, рибалка, фермер. Спеціалісту потрібно не просто багато «тримати в голові», але і подумки передбачати можливі зміни в об’єкті праці. Від спеціаліста вимагається і ініціатива і самостійність у вирішенні конкретних трудових завдань, дбайливість і далекоглядність, тому що багато які зміни можуть бути безповоротними.

До даного типу належать 16% учнів.

Тип «Людина-техніка» - це професії, праця яких спрямована на технічні об’єкти. Тобто слюсар, інженер, токар, фрезерувальник, шахтар, металург, водій, електрозварювальник, машиніст, повар, швачка, верстатник, технік, архітектор, будівельник тощо. Орієнтуватись у професіях цього типу допоможуть навчальні предмети такі, як фізика, хімія, математика, креслення. Очікується і вимагається від спеціаліста виконавча дисципліна.

До даного типу належать 21% учнів.

Тип «Людина-людина» - це професії пов’язані з навчанням, вихованням, побутовим, торговим, медичним обслуговуванням, інформуванням людей, а також із управлінням та керівництвом людей чи колективів. Тобі в цьому допоможуть орієнтуватись такі предмети як історія, література та ті, які пов’язані з вивченням людей, суспільства. Це професії: учитель, екскурсовод, продавець, офіціант, перукар, юрист, вихователь, лікар, медсестра, працівники міліції, суду, прокуратура тощо. Очікується і вимагається від спеціаліста залишитись спокійним у будь-якій ситуації та вміти знайти вихід з неї, бути привітним, тактовним, уважним, здатним ставити себе на місце іншої людини, добре пам’ятати, тримати в пам’яті знання про особисті якості багатьох і різних людей, а також знаходити спільну мову з різними людьми.

До даного типу належать 31% учнів.

Тип «людина-знакова система» - професії, об’єктом праці яких є різні знаки: усна та писемна мови, цифри, хімічні та фізичні символи, ноти, схеми, карти, графіки, малюнки, дорожні знаки, формули тощо. Це професії: коректор, економіст, бухгалтер, оператор, кресляр, друкарка, бібліограф, перекладач, історик, картограф, програміст, контролер-касир, фінансист, документознавець, літературний редактор тощо. Пробою сил для тебе, саме із цього типу професій може бути виконання письмових робіт з різних предметів, переклад з однієї мови на іншу, виконання обрахувань, підрахунків, креслень. В даних професіях потрібна висока концентрація на виконанні певної роботи.

До даного типу належать 12% учнів.

Тип «Людина-художній образ» - це професії, праця яких пов’язана з винахідницькою, музикальною, літературно-художньою й акторською діяльністю: художник, реставратор, маляр, скульптор, перукар, кондитер, дизайнер, художник- декоратор, модельєр-конструктор, артист, актор, композитор, журналіст, фотограф, концертмейстер тощо. Одна з особливостей цього типу професій полягає в тому, шо значна частина трудових витрат залишається прихованою від стороннього спостерігача.

До даного типу належать 36% учнів.

Кол-во просмотров: 0

Комментарии